پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

پیمایش پیمایش

 

محتوا محتوا

رییس فدراسیون دوچرخه سواری:

کسب سهمیه المپیک برزیل از اهداف مهم است


رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حضور در مسابقات مهم بین المللی و آسیایی برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل از اهداف مهمی است که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش یزد امــــروز:خسرو قمری افزود: اعزام به مسابقات پیست قهرمانی آسیا در دی ماه سال جاری در ژاپن و مسابقات کوهستان شهریور ماه امسال در مالزی دو رویداد مهم در رشته دوچرخه سواری است.

وی اظهار کرد: کسب امتیازات لازم در مسابقات مهم آسیایی و بین المللی برای رسیدن دوچرخه سواران ایرانی به المپیک در دستور کار قرار دارد.

قمری گفت: امسال توسعه همگانی دوچرخه سواری در بین جوانان و نوجوانان جهت جذب و شناسایی استعدادهای این رشته را به همکاری هیات های استانی و تعامل با وزارت آموزش و پرورش به کار می بندیم.

وی از برگزاری مستمر و منظم رقابتهای لیگ برتر و دسته یک مردان و زنان خبر داد و افزود: امسال در نظر داریم برای رفع کم و کاستی های لیگ دوچرخه سواری کشور، مسابقات جایزه بزرگ ایران را در تقویم ورزشی فدراسیون بگنجانیم.

قمری گفت: در حال حاضر تیم ملی کوهستان با هدایت مربی هلندی تمرین می کند ولی برای تیم ملی سرعت هنوز با هیچ یک از گزینه های خارجی مورد نظر به توافق قطعی نرسیده ایم و منتظر انعقاد نهایی تفاهمنامه فیمابین با وزارت آموزش و پرورش هستیم تا بودجه مورد نظرمان مشخص شود.

وی از توسعه روزافزون تور بین المللی دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان خبر داد و افزود: امسال در سی امین دوره برگزاری این تور شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی این تور با همکاری بسیار خوب استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل هستیم.

قمری گفت: قدمت سی ساله این تور بین المللی نشان از همت والای دست اندرکاران برگزاری آن است که مطمئنا با تلاش بیشتر این رویداد مهم ورزشی را به یکی از تورهای حرفه ای دنیا تبدیل می کند.

مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان روز شنبه با قهرمانی دوچرخه سوار ترکیه ای در ارومیه پایان یافت.

در این مرحله از مسابقات اسماعیل آق سوی از تیم شکر اسپور ترکیه با زمان 3 ساعت و 21 دقیقه و 17 ثانیه به مقام نخست رسید و تئودور واتس از تیم ناویتاس ساتالیست استرالیا و آنگوس توبین از تیم سرچ تو ریته ین استرالیا با زمان مشابه و با اختلاف چند صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیراهن طلایی کوهستان به الکساندر شوشه موئین از تیم وینو فور ائور قزاقستان تعلق یافت.

مرحله چهارم این تور ساعت 10 صبح روز یکشنبه از مقابل استانداری آذربایجان غربی در مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس در مسافت 175 کیلومتر ادامه دارد.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران در شش مرحله و به طول 970 کیلومتر در حال برگزاری است.

 

منببع:ایرنا






آخرین اخبار آخرین اخبار